ADIMIR ja compta amb un Centre d’Atenció Integral a Montcada i Reixac

ADIMIR (Associació Discapacitats Físics, Psíquics i Sensorials de Montcada i Reixac), entitat federada a ECOM, compta des de fa poc temps amb el primer Centre d’Atenció Integral i Interdisciplinar, situat al barri de Terra Nostra (c/Crisantems, s/n) de Montcada i Reixac. Aquest centre ha suposat per a ADIMIR poder fer realitat una de les seves fites: que els nens amb discapacitat de més de 6 anys de Montcada i Reixac puguin beneficiar-se de diferents teràpies, com per exemple, fisioteràpia a l’aigua.

Aquest nou centre, pioner a Montcada, es finança gràcies a les aportacions de les famílies dels usuaris i usuàries. ADIMIR està treballant per poder implicar les administracions públiques en el finançament del centre.

Podeu escoltar una entrevista a Ana Ballesta, d’ADIMIR, en el següent enllaç:

http://laveu.cat/NOTICIES/default.cfm/ID/10936/T/adimir-fa-realitat-somni-tenir-centre-atencio-integral.htm

Enllaços d'interès

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat