Beques universitàries per al curs 2012-2013

La Universitat de Navarra posa a disposició la convocatòria de beques per al curs 2012-2013, en la seva X Edició.

És una molt bona oportunitat per a tots aquells i totes aquelles estudiants amb discapacitat que estiguin interessats i interessades a continuar amb estudis universitaris. S'ofereix la possibilitat d'iniciar estudis en primer curs o bé sol·licitar beques per a cursos superiors.

La informació completa sobre requisits, terminis, documentació, etc., es troba en l'adreça de correu electrònic que escrivim en aquesta pàgina. Una vegada en el lloc, punxar en el botó: CONVOCATÒRIA 2012-13.

Enllaços d'interès

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat