Curs de piragua adaptada per a persones amb discapacitat

El Caiac Club Baix Llobregat organitza del 20 al 27 de febrer un Curs de Piragua Adaptada en el Canal Olímpic de Castelldefels adreçat a persones amb discapacitat física, psíquica o sensorial que es vulguin iniciar en aquest esport.

Les persones interessades es poden inscriure trucant al 610626844 o enviant un correu electrònic a caiaclubaixllobregat@hotmail.com.

El Caiac Club Baix Llobregat compta des de setembre de 2008 amb la Primera Escola de Piragüisme Adaptat de Catalunya.

El curs és gratuït.

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat