IV Trobada de Voluntariat d'ECOM

fotografia de la notícia

El divendres 17 de novembre va tenir lloc la IV Trobada anual de Voluntariat d'ECOM, en la qual van assistir 20 persones que han participat en les activitats organitzades al llarg de l’any 2017.

Abans del sopar es va aprofitar la trobada per fer retorn de les dades de l’any 2017 i es va informar l’equip de voluntariat que s’ha arribat a sensibilitzar 1.210 persones a traves de 5 activitats; s’han realitzat 7 formacions per a personal voluntari i s’han enviat 6 circulars informatives adreçades particularment als voluntaris i les voluntàries d’ECOM. A més, també van dur-se a terme dinàmiques de grup en les quals, entre d’altres, van treballar-se els valors.

Agraïm molt a totes les persones que us heu implicat i participeu com a voluntàries en la sensibilització que realitza ECOM en diversos esdeveniments. És un plaer comptar amb vosaltres!!!

Enllaços d'interès

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat