‘La importància de la base social de les nostres associacions’, una jornada promoguda pel CAB

El Consell d'Associacions de Barcelona (CAB) organitza el proper 13 d’octubre, de les 18.30 a les 21 hores, una jornada adreçada a reflexionar sobre com poden les entitats mantenir, potenciar i implicar a la seva base social. L’objectiu d’aquesta sessió és continuar aprofundint en un dels debats centrals del 2on Congrés d’Associacions de Barcelona. Aquest acte tindrà lloc a Torre Jussana-Centre de Serveis a les Associacions (Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 30), de Barcelona.

PROGRAMA

18.30h. Presentació de la base de dades sobre estudis de foment de la participació a les associacions.

• Montse Balaguer, presidenta del CAB

• Carles Agustí, Comissionat de Participació Ciutadana i Associacions de l'Ajuntament de Barcelona

19h a 21h. Dinàmiques de presentació i debats en grup, amb:

• Lluís Sáez, sociòleg de la UAB i ESADE: Valors de participació social dels catalans: associacionisme i voluntariat.

• Esther Vivas, membre del Centre d'Estudis sobre Moviments Socials (CEMS) de la UPF: Eines i experiències emergents de participació ciutadana.

• Xavier Tort, consultor i AVV de Sant Genís dels Agudells: Estratègies per a l'augment de la base social de les associacions.

Cal confirmar assistència omplint el següent formulari: http://www.cab.cat/basesocial.

Enllaços d'interès

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat