Presentat el programa de vacances adaptades de l’AVAN

fotografia de la notícia

L’Associació Vallès Amics de la Neurologia (AVAN) vol donar la possibilitat a totes aquelles persones que conviuen amb una malaltia neurològica i als seus cuidadors de gaudir d’uns dies de descans, teràpies dirigides i adaptades a les seves necessitats i activitats de lleure, i ho fa a través del programa ‘Cuidem’.

Aquesta iniciativa ofereix vacances per grups, depenent de les necessitats de cada persona, agrupant-les de manera que puguin compartir experiències i perfils comuns.

Enguany, el calendari preveu vacances per qui conviu amb una demència lleu, del 20 al 25 de maig, per a qui té Parkinson del 22 al 27 de setembre i del 30 de setembre al 5 d’octubre pel grup d’Esclerosi Múltiple. Tots ells seran a l’hotel Panorama de 4 estrelles de L’Estartit. Aquest programa també dona l’opció de que els cuidadors puguin gaudir de les vacances depenent del grau d’autonomia dels afectats.

Si l’implicat és jove, s’ha pensat en la casa de Colònies Mas Gorgoll de Palamós del 29 de juny al 5 de juliol, i en aquest cas el grup va acompanyat només amb els professionals d’AVAN i voluntaris, no amb els seus cuidadors.

Aquest programa reb l’ajut de l’Ajuntament de Sabadell, de la Federació ECOM i del programa Territorios Solidarios del BBVA a través de la Fundació AVAN.

Més informació: 937 268 529 i avan@amicsdelaneurologia.org

Enllaços d'interès

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat