Quatre corredors desafiaran a la marató d'Atenes 2009 a favor d'Esport i Desafiament

Quatre participants correran la clàssica marató de Atenes de 42 km, el 8 de novembre seguint una iniciativa que utilitza la Fundació Esport i Desafiament per tal de recaptar diners per a persones amb discapacitat.

Qualsevol persona pot donar diners als corredors amb sumes que depenen del temps consumit o dels quilòmetres realitzats i que poden arribar a duplicar o triplicar. Amb els diners recaptats es destinaran a diferents cursos i jornades esportives o culturals que la Fundació Esport i Desafiament desenvolupa en benefici de les persones amb tot tipus de discapacitats.

Enllaços d'interès

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat