Temporada Alta de Salt s’estrenarà l’obra “V.I.T.R.I.O.L.”

En el mes de gener s’estrenarà l’obra “V.I.T.R.I.O.L.”, en la Temporada Alta de Salt, que és representarà al Mercat de les Flors i iniciarà una gira.

Aquest espectable té un mot clau que és la diversitat, perquè fa una proposta de dansa-teatre feta amb molts registres artístics diferents com són; la comèdia, dansa, monòleg,etc... i les marcades personalitats de cadascun dels seus intèrprets.

El muntatge de l’obra consta de diferents escenes sobre la funcionalitat del cos a través del pas del temps, les dates que marquen un abans i un després en la vida, el desig, l’erotisme, l’afany de perfecció, la vanitat i molts altres temes.

L’espectacle té un diàleg amb el públic que emprèn a cada població on es representa per veure totes les realitats i capacitats físiques que s’integren en una disciplina com és la dansa. L'obra quan va estar a Sabadell va fer una sessió de treball amb Amics de la Neurologia del Vallès (AVAN) i la Fundació Ictus.

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat