La innovació social de les entitats, debat promogut per l’Acord Ciutadà de Barcelona

L'Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva, del qual forma part la Federació ECOM, reprèn avui 9 de gener, a les 16.30 hores, les taules de deliberació amb una taula sobre la innovació social a la ciutat de Barcelona i, concretament, per part de les entitats socials. Aquest espai pretén ser un espai on facilitar el debat en relació a fenòmens socials i temes d’interès de la ciutat.

L’objectiu d’aquesta taula centrada en la innovació social és conèixer experiències socialment innovadores, debatre en relació als elements característics de la cultura innovadora, el paper de l’Acord com a innovació en polítiques i projectes socials de ciutat i deliberar sobre l’Acord com a possible difusor de la innovació en projectes socials.

Aquest acte tindrà lloc al Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison.

PROGRAMA

16:30 h. Benvinguda i presentació a càrrec d'Àngel Miret, Gerent de l’Àrea de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports.

16:40 Taula inicial d’intervencions amb:

Josep Maria Miró, director de Projectes d’Innovació Social Charo Quero (Col•legi d’Educadores i Educadors Socials)

David Cortes (Coperfield)

Lota Hassi (professora d’ESADE)

Miquel de Paladella (UpSocial)

Montse Cevera (Antares)

Pablo Sanchez (Roots for Sustainability)

Sascha Haselmayer (Living Labs Global)

17:50 Torn de rèplica

18:00 Torn d'intervencions del públic

18:30 Fi de l'acte

Enllaços d'interès

Notícies relacionades

Descobreix les notícies relacionades, els projectes i l'impacte de la nostra tasca en la comunitat.

Nova edició de la formació "Agents del canvi: Validadores d'accessibilitat"

El Congrés aprova la reforma de les lleis de dependència i discapacitat, amb nous drets i mesures per promoure l'autonomia personal

Setmana Europea de la Mobilitat: ECOM denunciem que el bus interurbà continua limitant el dret a la mobilitat de les persones amb discapacitat